söndag 25 december 2011

Julklappar

Hej! Här kommer lite bilder på sådant som jag fick i julklapp igår. :)


Jag fick ett träns till Mindy, så här ser det ut. ;)




En närbild på pannbandet.




Det här bordet fick jag också, och dem prickiga muggarna som står på. ;)

Det här rosa schabraket fick jag också.

En lila grimma med en "mullehäst" på.

Närbild på nosgrimman med hästen.

Ett par jättesköna, prickiga pyamasbyxor.


Jag fick också det här linnet och byxorna som är bruna.

Lindor och paddar till. :)

Fick också en jacka, en brun väska och en mössa. Jackan är marinblå, men det syns inte riktigt på bilden. ;)

En till tröja.


Och ett till linne.

En rosa tröja.

Och en svart tröja. ;)

Ett par rosa byxor, dem är likadana som dem bruna jag hade på bilden längre upp.

Baksidan.

Jag och Alva fick också ett täcke till Mindy, lite svårt att få med hela på bilden, så jag delade upp det i två bilder helt enkelt. ;) Jag får ta kort på Mindy när hon har på sig det, så ser man det nog bättre. ;)



Och slutligen, en cd-skiva med Veronica Maggio som jag lyssnar på just nu. ;)


Ha de gött, och hoppas ni hade en trevlig jul. ;)

/ Karamellpuffen ;)




Inga kommentarer: