torsdag 19 januari 2012

Kemiprov idag...

Hej! Hade kemiprov i skolan idag, det gick ganska bra tror jag. ;)
Har precis bakat, bakade mjölkchokladfras. Det är kakor gjorda av smält choklad och cornflakes. Kommer kanske lite bilder på dem sen. ;) Ställde in dem i kylen nyss, dem ska stå där en timme! Jag som vill fika nu. :( Snart ska jag öva lite, spanska och engelskaglosor. ;)
Jag var ju i stallet och red Mindy igår, det var ju ganska dåligt väder, men vi tog iallafall en liten tur i samhället, tillsammans med min kompis och hennes foderhäst Mynta. ;)

Gammal bild på Mindy. ;)


Ha de gött, Kramisar Karamellpuffen!

2 kommentarer:

alma jansson sa...

Mindy är världens bästa häst och bäst att bada med<3<3<3<3men...lol...hon kasta av min kompis i en snödriva en gång...lol<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3love you bästa mindy<3<3<3<3

Evelina sa...

Jag håller med, visst är hon världens bästa Mindy! ;)