söndag 5 februari 2012

Bilder...



Har inte så mycket att skriva om så jag lägger ut lite blandade bilder från min gamla blogg. ;) Några har säkert visats här också...

Jag och en häst som heter Rubina, på Emaus.






Jag och Alva när vi var i Stockholm, tror att jag är runt 10 år. på bilden.

Min undulat Karamellpuff.

Jag före en ridlektion på Ängens gård.

Turbo.

Jag, Alva och Bella.

Jag och Bella.

Fideli har hittat något intressant... En blomma!


Cocos.

Jag och en shettis som heter Sam, på Emaus.

Tintin på ridlägret jag var på i somras.

Kollage från ridlägret. Jag red shettisen Tintin.




Jag och Mindy på väg till paddocken.

Jag och Mindy.



Jag och Tummen.

Jag och Mixi före ridlektion på Ängens gård.

Jag och Bella.

Jag och Algot på Ängens gård.

Mindy.


Kaniner på Emaus.



Grisen Pigge på Emaus.




Hästen Paddy betar i hagen.
















Alva och Mindy.





Kjell.


Turbo.
Jaa, det var dem, vill ni ha fler sånna här inlägg? :)

3 kommentarer:

Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst sa...

Svar. Ohja, riktigt kallt ;)
Längtar redan efter sommaren ;)

Alexandra sa...

Fina bilder :) Roligt med sånna här inlägg :)
svar: Tack :) jo gott med kladdkaka x) :)

Mia sa...

Roligt att se bilder på dig och din djurfamilj.