söndag 4 mars 2012

Hej! Var i stallet i går. Först tittade jag när min kompis tävlade och tog lite kort på henne, sedan hade jag Mindy. Började med att tömköra, och kände att hon var lite extra pigg och arbetsvillig, och att hon skulle vara väldigt bra att rida, så jag bytte från tömkörning till att rida, och det gick bra tycker jag. :) Har inga bilder från det, eftersom batteriet i kameran tog slut. :(

Nu byter jag ämne helt... Jag spelar ett spel som heter The sims 3, och som säkert flera har hört talas om, och jag beundrar verkligen grafiken i det spelet! Kan faktiskt inte riktigt förstå hur bra grafik och verklighetsskänsla det kan vara i ett datorspel... :) Har ett expansionspaket till som heter Destination världen, där man kan resa utomlands, till Kina, Frankrike och Egypten, och i det spelet är det verkligen jättefint i alla tre resemålen! :D Man kan ta bilder i spelet, så kallade skärmdumpar ("screenshots" på engelska), vilket jag tycker är väldigt kul, då kan jag ju lägga ut lite bilder på den fina grafiken här! :)

Min sim är ute på cykeltur i Kina. ;)

Tror att detta ska vara den kinesiska muren, den finns också i Kina, som ni kanske förstår... :)
Ska ta lite fler bilder på naturen nästa gång jag spelar, och inte bara i Kina då... ;)

Inga kommentarer: