onsdag 18 april 2012

Mina favoritbloggar...

Hej! Som ni vet har jag ju kommit med ett förslag om att skriva ett inlägg om mina favvobloggar, och det var något som ni verkade tycka skulle vara kul, så här kommer då inlägget... ;) Sen var du ju en del som önskade mer tips i undersökningen, så här kommer ju lite tips på bloggar ni kan kolla in samtidigt. :)

Jag läser ju såklart en del bloggar som är skrivna av de jag känner, sen finns det väl några andra jag kollar in lite då & då också... ;)

Men iallafall, här kommer mina favoritbloggar, som jag läser, eller ja, vissa tittar jag in på ibland, när jag har tid. ;) Kollar såklart också in de som kommenterars bloggar, ifall dem har några, och då blir det ofta så att jag fortsätter kika in på dem ibland också... Kika gärna in på bloggarna jag gillar, dem alla är bra! :)
Nu, till bloggarna!

shettisryttarna.bloggplatsen.se
emmeochannie.bloggplatsen.se
johannashastar.blogg.se
goldentex.blogg.se
lisasbiilder.devote.se
noowz.blogg.se
almajansson.devote.se
ericaiicajonasson.blogspot.com
sotmarkt.blogspot.com
elsasundbergs.blogg.se
ponnypuffen.blogspot.com
lizzylover.blogg.se
xeelaa.blogspot.com
differentriders.blogg.se
lovewithoutaguy.blogg.se

Japp, kan inte komma på några fler nu, men ifall jag kommer på nån mer, så skriver jag det i ett annat inlägg. ;)


Inga kommentarer: