söndag 15 april 2012

Rida lätt...

Hej! Hann aldrig blogga mer igår, vi kom hem ganska sent från villavagnen... ;) Fick inte med mig så mycket från hööks, förutom hästgodis, precis vad jag skulle köpa. ;)

Hoppade ju Mindy igår, gick faktiskt rätt bra, hon höll igång galoppen rätt hyfsat, med tanke på att hon vart lite svår med galoppen nu på sistone ( efter vintern och allt), men svängarna kunde väl vart lite bättre... Men det tränar vi på! ;) Fick visa en ridgrupp hur man rider lätt, dem var så söta när dem skulle försöka själva efteråt! ;) Fick tyvärr inte med kameran... Så inga kort eller filmer från igår. :(

Nu ska jag göra lite läxa, och sen ska jag ta och spela lite sims tror jag... Efter det ska jag nog ringa nån kompis, eller ta en promenad med Turbo kanske? Får se vad det blir för nått... ;)

Turbo i villavagnen, förra gången vi var där... ;)


Ha de gött, kram Evelina!

Inga kommentarer: