måndag 16 april 2012

Ungspannkaka...

Hej! Nu sitter jag här i köket och väntar på att maten ska bli klar, vi ska äta ungspannkaka, gott!

Tänkte att jag kanske skulle ta och skriva ett inlägg om mina favoritbloggar/bloggar jag läser, låter det bra?

Förresten, ni har väl inte missat signaturen jag signerar min inlägg med? Ska nog ändra om den lite, lite mer hästig tror jag att jag vill ha den... ;)

Sedan hade jag också tänkt börja med "Dagens outfit", ni vet när man lägger ut en bild på vad man har på sig och skriver lite om det, eftersom några röstat på det i undersökningen. ;) Ska också börja med typ "Evelina hissar & dissar", och lite tips, kan vara alltifrån hästiga tips till fototips, eller bara vanliga vardagstips, eftersom ännu fler röstat på det i undersökningen. ;)

Håll utkik, för det kommer kanske ett Dagens outfit-inlägg senare idag! :)

Jag, i väntan på maten... Hihi! ;)



2 kommentarer:

Ida sa...

Snyggt! p.s vet du hur man ändrar tid d.s

Anonym sa...

Skriv gärna om dina favvobloggar! :PPPP Det skulle va kul!! ! :D