tisdag 24 april 2012

Veckans blogg...

Hej!

Som sagt, jag skulle ju köra på en Veckans blogg-tävling när  bloggen nått 2000 sidvyer. :) Så här är den! :) Jag drar lott på lördag, så vinnaren får en länk och jag skriver lite om bloggen antingen på lördag eller söndag. :)

För att delta kommenterar ni bara "Jag är med" på detta inlägget, och glöm inte att skriva in eran bloggadress i kommentaren också! ;)

Vet att det står Dagens blogg istället för veckans blogg, råkade bli så när jag gjorde bilden, och lite svårt att ändra nu för jag har inte kvar texten i ett eget lager längre... ;)

Lägger kanske ut ett Dagens outfit-inlägg senare... ;)


6 kommentarer:

Erica sa...

Jag är med ;)

Ericaiicajonasson.blogspot.com ;)

Johanna sa...

jag är med! :)

julia sa...

Jag vill vara med! :)

Maja sa...

JAag är meed!

Ida sa...

Jag är med!

Evelina sa...

Vad kul att så många vill vara med! ;)