söndag 13 maj 2012

Aj, min arm...

Hej! Ursäkta för att jag inte bloggat på ett tag, det har hänt en del på sistonne... ;)

Först och främst, går jag nu med gipsad arm! :( Jag red Mindy i fredags, och tog en sväng ute. Det blåste en del och jag red barbacka... Mindy blev alltså rädd för blåsten och började bocka och ha sig, så jag flög av och ramlade oturligt nog på något konstigt sätt med vänster arm... :( Jag som är vänsterhänt också! :( Så vi fick åka in till ortopeden på uddevalla sjukhus och röntga armen. Där visade det sig att den gått ur led och att jag även fått en liten fraktur. :( Såhär såg det ut:


Ajaj, jag och mamma fick läggas in över natten, eftersom jag skulle sövas så att dem kunde dra den rätt, lördag morron... ;) Så nu går jag med gips som jag ska ha i 2-3 veckor, och sen kan jag nog inte rida på ett par veckor efter det heller, blä!!! :( :( :( Men men...

Veckans blogg-vinnaren lägger jag ut imorn, jag lovar! ;)



4 kommentarer:

alexandra sa...

Sv: tack så mkt! :)

Ida sa...

Stackars dig! Vilken otur:(

Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Erica sa...

Stackarn! :( krya på dig :) <3