fredag 4 maj 2012

Hej! Jag hann aldrig blogga mer igår... ;)

Men iallafall, i onsdags hade jag Mindy, jag red lite dressyr barbacka i paddocken. ;) Det gick bättre än på länge! :D Det gick väl lite sådär i början, men på slutet gick hon rätt bra i både skritten och traven! Har ju haft lite svårt för att sitta ner i avsaktningen från galopp till trav, då Mindy kommer in i lite slängtrav efter, innan hon kommer in i rätt takt igen... Men denna gången blev det inte alls nån slängtrav, och det var knappt skumpigt alls även fast jag red barbacka! :D Då var ajg verkligen nöjd och stolt över Mindy! :)
Tyvärr har jag inga bilder från ridpasset, eftersom jag inte hade nån som kunde ta kort... :( Men ska försöka fixa lite nya bild på mig och Mindy så fort som möjligt! :)

Så länge får ni en gammal bild på mig & Mindy när vi hoppar. ;)



OBS. Glöm inte att anmäla er till veckans blogg-tävlingen här, den avslutas imorn!!! :D



1 kommentar:

Alva sa...

vad fin du hopar Evelina