tisdag 1 maj 2012

Veckans blogg...

Hej! Har inte kunnat blogga så mycket de senaste dagarna, för nätet har inte funkat så bra på hafsten... ;)

Men iallafall, jag skulle ju ha en veckans bloggtävling som ska avskutas på lördag, så jag kör igång med den nu!

Denna gången tänker jag lotta ut en vinnare, och även välja ut en som jag fastnat lite extra för! :)
Så anmäl er nu!

Såhär gör du...

För att anmäla dig kommenterar du bara "Jag är med", och länkar din blogg... ;) Enkelt va?! :D





För extra lotter...

  • Skriv ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar om att bli veckans blogg här, lägg ut bilden ovan, och länka till detta inlägg, så får du en extra lott... ;)
  • Du kan också följa bloggen på bloglovin' för en extra lott. ;)
Ifall du gjort nått av detta, skriv det i kommentaren där du anmäler dig... ;)

Lycka till! ;)


6 kommentarer:

julia sa...

jag är med!
följer dig även på bloglovin! :))

Alva sa...

Jag är med

Ida sa...

Jag är med!

Erica sa...

Jag är med :)
Jag följer dig på bloglovin
Jag har gjort ett inlägg i min blogg


http://ericaiicajonasson.blogspot.se/2012/05/ar-med-i-evelinas-veckans-blogg.html

alexandra sa...

Jag är med! :)

Emme och Annie sa...

Vi är med! =D
Har gjort ett inlägg på bloggen =)

emmeochannie.bloggplatsen.se