måndag 14 maj 2012

Vinnarna...

Hej Svejs igen!

Nu har jag utsett den andra veckans blogg-vinnaren! Alva blev ju lotterivinnaren, och bloggen jag valde ut blev............. Ericas blogg ericaiicajonasson.blogspot.com!!! Grattis!!!:D

Ericas blogg är intressant att läsa och rätt så bra "varierad"... ;) En söt blogg som ni absolut ska kika in på!

Alvas blogg är gullig och bra, och det kan vara ganska intressant att läsa en 7-årings blogg, så kika in på den också!

Grattis båda två!!! :D Jag kör på en till veckans blogg-tävling, som avslutas på måndag, så anmäl er nu! Här hittar ni regler m.m....

Fast nu ska ni såklart lägga ut denna bild istället. ;)




5 kommentarer:

julia sa...

jag vill vara med! :)

Ida sa...

Jag är med!

Emme och Annie sa...

Vi är med! =D
Har gjort ett inlägg på bloggen =)

Erica sa...

Tack så mycket ;)

Jag är med!

Anazzzeen sa...

I Am in