fredag 8 juni 2012

30 dagar, planering...

Ge gärna förslag på vad jag skulle kunna skriva om de dagarna de står ett ? på... ;)


Dag 1: Mer om Turbo (min hund)

Dag 2: Varför jag började rida

Dag 3: Mitt rum

Dag 4:?

Dag 5: Mitt galnaste/roligaste hästminne

Dag 6: De mest misslyckade kakorna jag bakat... Haha, bra ide'?! ;)

Dag 7: Villavagnen, vad jag brukar göra när vi är där, hur det ser ut osv.

Dag 8: Hur jag dekorerat cupcakesen på bilden i headern?

Dag 9: Varför jag gillar att virka, och vad jag gillar att virka

Dag 10: 10 delmål att nå under året inom ridning

Dag 11: Vad jag gör när jag har Mindy...?

Dag 12: Mitt rum i villavagnen

Dag 13:?

Dag 14: Topp 10-lista över mina favvoböcker

Dag 15: Topp 10-lista over mina favvofilmer

Dag 16:?

Dag 17:Min favvo.... (ex. mat, kläder, årstid med mer)

Dag 18:?

Dag 19:?

Dag 20: 5 saker som är roliga/häftiga med att rida (typ lite varför jag gillar att rida och så...)

Dag 21: Mina favorit rid/stallkläder

Dag 22: Vad jag gillar att teckna

Dag 23: Hur och vad jag tänker på när jag gör ett kort

Dag 24:?

Dag 25:?

Dag 26: Vad jag tänker på när jag fotar

Dag 27:?

Dag 28: Min drömponny

Dag 30: Denna dag överlåter jag till er, kommer alltså inte skriva in nått här ifall jag kommer på nått mer, utan dennna får ni bestämma! :)


1 kommentar:

emme och annie sa...

du kan visa hur man redigerar i gimp!!