måndag 30 juli 2012

Andra uteritten, plus ovisad bild på Poppan...

Hej! Idag har jag ridit ut på andra uteritten med Poppan, jag red ut tillsammans med Erica (hennes blogg hittar du HÄR) och två andra tjejer som heter Ida och Lovisa! Det var riktigt mysigt och Poppan var väldigt snäll, även om hon var lite ivrig och tyckte att det var kul. :D Nu är det så att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, så jag behöver hjälp av er! Så skriv en liten kommentar om vad du vill se mer av här på bloggen så ska jag försöka fixa det! ;) Sedan får ni gärna svara på undersökningen som finns i sidmenyn, ifall ni nu vill ha någon tävling vill säga... ;) Och glöm inte heller This or That:en, den hittar ni mer om i två inlägg ner... :)

En bild på fina Poppan som jag inte tror att jag visat förut! :) Har lite bilder som jag tog på Alva och Poppan igår också, dem ska jag visa sen ifall ni vill... ;)


2 kommentarer:

Johanna sa...

Kul att det går så bra för dig och Poppan! :D När jag börjar rida Saga igen kan vi säkert rida ut tillsammans. :)

Johanna sa...

Kul att det går så bra för dig och Poppan! :D När jag börjar rida Saga igen kan vi säkert rida ut tillsammans. :)