tisdag 31 juli 2012

Stallet idag + bilder på Alva och Poppan...

Hej igen! Nu tänkte jag skriva lite om vad jag gjorde i stallet idag, och även lägga ut lite bilder jag tog på Alva och Poppan häromdagen... ;)
Jag och Erica red tillsammans idag också, vi hade tänkt rida ut först, men det blåste så mycket så vi red i paddocken i stället. ;) Det gick ganska bra, fast Poppan var lite seg idag, men alla har ju dåliga dagar, även hästar. ;) Efter vi hade vart i stallet fixade jag ju lite med nya designen också, och sen så åkte vi till hööks (IGEN (!))! :) Vi lämnade tillbaks en sadel som inte passade, och köpte nosludd + nackludd, sadelskydd och även en ny sadel! :) Har inte så mycket mer att skriva om idag, så över till bilderna på Alva och Poppan istället... ;)



Gillar den här bilden skarpt, älskar verkligen hur alva tittar drömmande upp i himlen! :D








1 kommentar:

Erica sa...

Bilderna var jätte fina!! Du skulle ha tagit med den bilden när dom hoppade över det lilla hindret när Poppan hoppade dubbelt så högt än vad hon behövde ;)

Svar; Ja, det var värkligen jätte roligt att rida ut igår! Och mycket var det också ;)
Det får vi göra om ;) :D <3