tisdag 24 juli 2012

Stallet idag...

Hej! Förlåt för dålig (läs INGEN) uppdatering igår! Idag har jag såklart vart i stallet, jag myste lite med Poppan, det var väldigt, ja, mysigt helt enkelt! ;) Hon stod verkligen och njöt när jag kliade henne i pannan!

Hade tänkt att jag skulle köra lite This or That (ni vet, när ni ger mig två alternativ och jag ska välja ett av dem, typ dressyr eller hoppning?), så ge mig lite "frågor" nu, annars hittar jag på egna, hihi! :) Kollar om jag fått in några frågor imorn eftermiddag, eller på torsdag.

Kanske skulle ta och ha en tävling här på bloggen snart, kanske om att vinna en header?! Skulle det vara en bra idé? Eller har ni några andra förslag? Skriv gärna dem i en kommentar i så fall! :D


1 kommentar:

Alva sa...

Här kommer en fråga :)

Hopping eller dressyr?

Jag tycker att det skulle vara kul om du hade en tävling om att vinna en header! :)