lördag 21 juli 2012

Stallet

Hej! Nu har jag precis kommit hem från stallet, skriver mer om vad jag gjorde i dag då jag aldrig hann skriva om vad jag gjorde i stallet igår, då jag var och kollade på Looren (hon var i stan i går), så jag gör det först. Ja, först och främst borstade jag Poppan i säkert en timme, sedan mockade jag hennes box, bytte vatten mm. Sedan tog jag in henne igen och borstade ännu lite mer, hon fick dock vila igår så jag red aldrig. Vi hjälpte även Freia att ta ut Engla (en av miniatyrhästarna) och hoppa lite med henne i lilla paddocken, och så sköljde vi av lite fodertunnor också. :) Det var väl en del av det vi gjorde, det skulle bli ett väldigt långt inlägg om jag skulle berätta om allt... ;) Jag provade som ni vet att fläta en svansfläta jag kommit på, bilder på den kommer kanske lite senare.


Inga kommentarer: