fredag 3 augusti 2012

Härlig uteritt idag!

Hej! Idag har jag vart i stallet (såklart, hihi!), och jag och Erica red ut tillsammans, det var jättekul! Först och främst åkte vi och köpte spån, när vi sedan kom till stallet började jag och erica med att rida ut på Poppan och Mindy. :) Vi red en runda ute i skogen, och hästarna verkade tycka att det var både kul och mysigt med lite omväxling mot paddocken! Vi tyckte så klart också att det var roligt, och hur mysigt som helst! När vi sedan kom tillbaks hade vi en liten ridlektion för Freia och Alva, vilket dem tyckte var kul! Efter det gjorde vi allt det vanliga, ni vet, mockade (och även la in spån), bytte vatten och ställde hö. :) Imorn ska Poppan få vila tror jag, så då blir det förmodligen bara lite mys i stallet, men jag kanske tar med kameran så att ni får lite bilder iallafall! ;)


Inga kommentarer: