lördag 1 september 2012

Ett rött regntäcke!

Hej! Tror att jag glömt att berätta att mamma kom hem med en lite för tidig födelsedagspresent från hööks häromdan... Ni kan väl inte alls gissa var det var för nått om ni läser rubriken va?! Nej, jag trodde väl det, då får jag väl berätta istället. Jo det var ett jättefint regntäcke, som är rött! Poppan är jättefin i rött tycker jag! :D Det var dock lite för stort, men det funkar. ;) Hon hade även med sig hovolja och hästschampo, superbra! :) Ni får nöja er med mina finfina (! ;)) illustration av grejorna sålänge, så kanske riktiga bilder kommer efter nästa gång jag vart med kameran i stallet, hehe ;)

Visst liknar texten ost?! Eller är det kanske bara jag...???.....





1 kommentar:

Erica sa...

Vad roligt! Jag tror verkligen att söta Poppan passar i det!! :D
Jag saknar både dig och Poppan och alla där uppe i stallet! <3 Kram från mig! XX