lördag 15 september 2012

Ja må hon leva, ja må hon leva...

Hej Svejs! Idag är det min födelsedag! :D Jag har fått jättefina saker nu på morgonen, bland annat ett regntäcke och presentkort på HM! :) Har tagit lite kort på grejorna, så att jag kan visa er! Har haft en jättebra dag än så länge, snart ska jag till stallet, och prova lite grejer på Poppan, tror att hon blir jättefin i dem. Ska såklart försöka komma ihåg att ta med kameran... Men ni får nöja er med bilderna jag tagit hemma så länge ;)

Jättefina, gröna benskydd!


Blev jättenöjd med vinkeln och skärpan i den här bilden... :)

Ett mörkblått, fleecefodrat regntäcke som jag tror att Poppan blir jättefin i!



Ett grönt schabrak som matchar benskydden, snyggt, eller hur?!



Ska som sagt prova allt idag, så bilder kommer förmodligen lite senare... =)

1 kommentar:

Anonym sa...

vart kommer benskydden från?