onsdag 31 oktober 2012

Dagen...

Hej! Har vart en heldag i stallet idag, enda från halv tio, tio på morgonen till halv sju på kvällen! :) Har gjort lite allt möjligt, hjälpt till på stallfritids som sluta kl. två, efter det så tog jag och Erica och red ut barbacka en sväng på Fina och Rozzini (en rätt så ny shettis på ridskolan), samtidigt som Julia och Johanna åkte med en bit i vagn bakom Tintin... :) När vi kom tillbaks putsade vi Fina och Rozzens träns, och jag passade även på att putsa ett av Poppans träns. Sedan borstades Poppan, och jag tränade lite trick med henne, hon har lärt sig att nicka nu! :) Hon är så söt när hon nickar, man kan fråga henne vad som helst och hon nickar som "svar", då hon går mer på kroppsspråket (räcker upp min hand i luften så ska hon nicka) än nått speciellt kommando... ;) Ska be nån filma någon dag, så att ni får se hur duktig hon är ;)  Medan Alva red lektion mockade jag och Erica i Poppans box och gjorde alla "grejer" också. Riktigt mysig dag har det vart alltså!

Foto: Erica eller Johanna, haha... ;)

Inga kommentarer: