onsdag 24 oktober 2012

Städat marsvinsburen...

Hejsan! Städade marsvinsburen för en liten stund sedan, och snart blir det stallet. :) Ska som sagt mysa och borsta lite på henne, och så blir det kanske lite träning på ett trick vi tränar på nu, nämligen att hon ska plocka upp saker från marken (såsom spö till exempel) så att hon kan plocka upp och ge mig ifall jag skulle råka tappa dressyrspöt eller vantarna eller något sånt när jag rider... Haha! :) Tror att Poppan tycker det är lite kul att få göra något lite annorlunda, så vad passar inte bättre än lite trickträning, nu när hon inte rids heller?! ;)

Var bara tvungen att visa er det här ursnygga schabraket också, tror ni inte att Poppan skulle vara jättefin i det?! Det finns på Hööks, och bilden har jag lånat HÄRIFRÅN, där kan man läsa lite mer om schabraket också... ;)

1 kommentar:

Erica sa...

Svar: Ja, nu förstår jag :D Jag kommer säkert att vara med ska bara hitta någon bra bild först xP
Ja, jag hoppas också att jag kan komma på fredag ;)