lördag 27 oktober 2012

Sugna på bilder?

Hejhej! Har vart i stallet hela dagen idag, därav dåliga uppdateringen... Först myste jag och borstade jag lite på Poppan, sedan har både jag och mina stallkompisar fotat en massor, sen så har jag och Erica putsat Poppans träns, och sist men inte minst var det shettiskalas som jag hjälpte till på! Har som sagt massor av bilder från idag, och en del som snälla Erica fotat på mig också, vill ni se? Lägger ut ett litet smakprov på några bilder som jag bara redigerat lite snabbt... ;)

En jättebra bild på mig och Poppan som Erica fotat! ;)

Även denna har Erica fotat, visst är den fin?!
En bild som jag fick på Poppan när jag och Johanna var ute i hagen och fotade, visst ser hon riktigt ponnyaktig ut på den här bilden (hon är ju ponny också, men hennes ansikte har en tendens att se lite "storhästigt" ut på bilder) ?! ;)



Har som sagt många fler, så kommentera om ni vill se, finns både bilder på mig och Poppan, hagbilder, bilder på katter, shettisar och annat skoj som finns att fota i ett stall... :)

1 kommentar:

Erica sa...

Du får mer än gärna lägga upp alla bilder som jag tog och som blev bra ;)