söndag 12 augusti 2012

Svaren på frågestunden!

Hej! Här kommer svaren på frågorna ni ställde på frågestunden, tack så jättemycket för alla frågor! :D


Hur länge har du haft Poppan nu?  Hon har vart hos oss i en månad imorn faktiskt! Så vi firar en månad tillsammans då, eftersom hon kom till oss fredagen den trettonde (!) Juli, det har vart en underbar månad med Poppan och jag hoppas såklart att det blir många fler! ;) <3

Har du kille? Eller är du kär i någon?  Nej blir svaret på båda, den ända jag är kär i just nu är förstås Poppan, hihi! ;)

Vad är det högsta du hoppat med en häst?  Tror att det är runt 70 cm, men tror att det kan bli högre så småningom, då jag tror att Poppan tycker att det är väldigt kul att hoppa! :)

Vem gillar du mest, Poppan eller Mindy?  Oj, verkligen jättesvårt att välja, jag gillar båda två! ;)

Vad gör du när du inte är i stallet?  Ja, det blir inte så mycket tid kvar, men då är jag oftast med kompisar, här ute i villavagnen, och så kollar jag lite andras bloggar och bloggar själv såklart! Jag fotar även ibland (även om det mest blir bilder på hästar... ;)) och sen så scrapar jag ju ibland också! Redigerar även i gimp och tecknar lite. :)

Vad är ditt mål med Poppan respektive Mindy?  Ja, med Poppan har jag ju väldigt många mål, men just nu fokuserar vi ju på att bara lära känna varandra bättre, och även bygga lite muskler och komma igång med dressyren. :) Jag har inte direkt något mål med Mindy längre, eftersom vi har slutat ha henne nu ;)

Jag undrar om du prenumererar på någon tidning eller spelar något onlinespel?  Jag prenumerar på en tidning som heter Häst & Ryttare, sedan köper jag även lite magnoliatidningar i butiken ibland. ;) Nej, jag spelar inte något onlinespel nu, fast spelade bland annat ett som heter Stallet.se när jag var mindre... ;)

Jag undrar också vilket som är ditt favoritämne i skolan?  Oj, svårt att välja, men jag tror att jag väljer Svenska, sen så gillar jag även Spanska (som jag började läsa förra året). :)

Hur lång är du?  Jag tror att jag är runt 150 cm ungefär. ;)

Hur många läsare om dan har du ca?  Oj, det kan verkligen variera, ibland är det bara runt 4, och rekordet sidvisningar på ett dygn tror jag är runt 110-120, men oftast ligger det runt 40-50 sidvisningar per dag :)

Kan du lägga ut fler Dagens outfit?  Ja, visst kan jag det! Det är jättebra att ni kommer med förslag och tips om vad jag kan blogga om! :D

Filma hur ditt hus ser ut inne?  Nej, inte nu i alla fall, då jag inte är hemma nu, utan ute i villavagnen, men kanske nån annan gång ;)

Vad är din favvomat?  Gillar tacos allra bäst, men tycker också att det är väldigt gott med pannkakor! Mums, nu blev jag väldigt hungrig, tur att vi snart ska äta! ;)

Hur ser en vanlig helg/lov ut för dig?  Stallet, Poppan och hästar! Haha, nej men mest är jag ju i stallet, vill ju tillbringa så mycket tid som möjligt med Poppan! Sen så träffar jag kanske kompisar, och gör lite läxor ifall jag har några. ;) Men mest av allt är jag i stallet, när det inte är vardag (som nu på sommarlovet till exempel) är jag oftast där hela dagarna, dem dagarna jag inte har annat att göra också ;)

Ja, det var dem, och åter igen, tack så mycket för frågorna! Vill ni ha nån frågestund någon mer gång? =)



Inga kommentarer: