lördag 31 december 2011

Fööörlåt!

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat på ett par dagar. :( Har haft en del att göra. I måndags var jag och min kompis Almina på hööks. ;) Jag köpte ett täcke till Mindy som är lila med "mullehästar" på. Jag köpte också rosa manrosetter och hästgodis. Efter det åkte vi till villavagnen för att kolla till den lite. När vi kom hem igen åkte jag ut till stallet och red Mindy, jag provade ju också grejerna jag köpt/fått till henne men det var så mörkt så det gick inte att ta några bra kort. Efter det kom Almina hem till mig och sov över. :) Vi hade jättekul! :D På förmiddagen nästa dag, åkte vi ut till stallet (Almina är också fodervärd på en häst fast på laxgården, en gård som ligger mitt emot den jag är på) och red ut tillsammans. Vi red barbacka och stannade i skogen och fikade, det var supermysigt! :) Efter det åkte vi hem till Almina och bastade (dem har en nybyggd bastu!) och efter det kollade vi på film. Filmen vi tittade på heter Hook. ;)
Supermysiga dagar helt enkelt!

Idag ska jag baka lite. Jag ska baka brownies och kakor med choklad och cornflakes. ;) Kommer kanske lite bilder på baket senare. Såklart kommer det ett Nyårsinlägg sen också (ni som läst min gamla blogg vet att jag gjort nyårsinlägg på nyår då jag skriver och lägger ut bilder från året). ;)

Ha de gött, Kram Evelina!

Inga kommentarer: