lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Japp, här kommer då årets nyårsinlägg. ;)

Vi börjar med att titta tillbaka på något som hände i början av året, Tummen!
Ja, det var i början av året som vi började låna Tummen, denna söta, lilla genomsnälla häst fick och har fortfarande en plats i mitt hjärta. Det var egentligen i sommras som jag började att fästa mig vid henne, och desto mer jag red henne desto mer fäste jag mig vid henne. Så här kommer lite bilder på älskade Tummen. ;)







Finns såklart fler bilder på Tummen, men ska ju få plats med mer i det här inlägget. ;)

En annan grej som hände i början av året ( då menar jag verkligen i början av året, precis efter nyår) var marsvinen!
Jag är verkligen glad att jag valde det lilla söta, lurviga marsvinet som fick heta Cocos. ;) Namnet fick jag av att jag tyckte att hon såg ut som en liten cocosboll med all sin lurviga och mysiga päls. :)











I våras åkte vi ju också till Gran Canaria och hälsade på min kusin och hennes familj som bor där. ;)









 Blir så irriterad på min dator, det går inte att få in några bilder förutom sådana som ligger här på bloggen! Nu blir ju hela iden med det här inlägget förstörd!!! :( Jaja, jag får väl försöka få in det imorn istället, så blir det ett nyårsdags-inlägg också. ;)

Japp, nu går vi vidare till nästa sak, Mindy! Jaa, tror att det var i Augusti som jag fick Mindy som foderhäst. Har inte så många bilder att lägga ut eftersom min dator är helknäpp, men ni får iallfall ett par ifrån bloggen... ;)







 Jaha, det var dem jag lyckades få in nu. ;)
 Låt nu 2012 bli ett riktigt bra år med många roliga stunder minnen för livet! <3


Gott nytt år allihopa!!!

/ Karamellpuffen

Inga kommentarer: